-
Время визита: 25 листопада 2016
Під час ТО і заміни гуми на двіринку- розбили лобове скло. Можна уявити як все інше там робиться.
-
Время визита: Грудень 2015 р.
Дуже не хотів їхати на це СТО, оскільки вже неодноразово чув вкрай негативні відгуки про нього. Але характер поломки вимагав наявність спеціального обладнання, яке, як я думав, є тільки на фірмовому СТО (пізніше, правда, взнав, що і в «хлопців на гаражах» таке обладнання теж є). Отже, змушений констатувати, що мій візит на дане СТО нажаль тільки підтвердив небезпідставність цих негативних відгуків, бо в самого залишились лише неприємні емоції і спогади… Але про все по порядку.
Звернувся я із доволі дрібною поломкою – кузов автомобіля почав перекошуватись на бік. Попередній власник сказав, що причина скоріше всього у датчиках положення кузова, які час від часу треба калібрувати. Отже, записавшись на прийом, і приїхавши у зазначений час, я звернувся до спеціаліста по прийомці, я виклав суть проблеми, та висловив свою думку про можливу необхідність калібрування датчиків. У відповідь мені почали наполегливо доводити, що в першу чергу треба зробити розвал/сходження. На моє питання – як саме розвал/сходження може впливати на перекіс кузова, мені почали надавати дуже багато всяких пояснень, при цьому вживаючи купу спеціальних технічних термінів (вони ж не знали, що в мене спеціалізована автомобільна освіта). Уявіть собі, як я тоді себе почував, коли розуміючи значення їх термінів, я пойняв, що з мене просто роблять «лошару»!
Але врешті решт, щоб припинити цю дискусію, я спитався – «добре, після розвалу/сходження кузов вирівняється?». Відповідь повисла в повітрі… Після чого нарешті приступили власне до огляду авто. Десь за пів години мене запросили в бокс, де майстер почав пояснювати, що проблема не в калібровці датчиків, а в тому, що один з них неправильно встановлений – тобто його треба знімати і ставити заново. При цьому чомусь ще потрібно знімати верхній поперечний важіль… Я вже не став вникати в ці тонкощі, просто запитав про загальну вартість робіт і сказав, щоб робили! Мені сказали, щоб я десь годинку погуляв (оскільки кімнати для клієнтів, як такої, в них немає!). Десь за хвилин 40-45 мені подзвонили і сказали, що машина готова, і щоб я приходив її забирати. Правда коли я прийшов, спеціаліст по прийомці постійно кудись відходив, в результаті чого я ще десь годину чекав, поки мені видадуть документи на оплату. На останок, я заради цікавості запитав, а скільки ж у них коштує зробити розвал/сходження. Мені назвали суму 1 000 грн., що мене вкрай здивувало, оскільки на звичайному сервісі ця послуга коштувала б мені 300 (максимум 500) грн. Але саме цікаве було те, що коли вдома я уважно прочитав Акт виконаних робіт, то побачив, що в нього вписали 2,5 нормо-години!!! Нагадаю – мені подзвонили і сказали, що машина готова за хвилин 45, не більше! Отже, висновки робіть самі…
-
Время визита: листопад 2015
Найгіршого і непрофесійного сервісу не бачив. Мав різні моделі авто і завжди корстувався послугами офіційними сервісами були різні нюанси, але таких маланських розводів і хамського відношення у мене не було ніде.
Записався на діагностику ходової на 9 год. ранку, приїхав я о 9год., авто заїхало в 10 год.вказавши на причину легенького постукування при їзді по нерівностях. День перед записом зайшов на мерседес сервіс у відділ постачання (магазин) спитав за коврики і заглушки до ковриків, у відповідь почув крик і лайку: "Скільки можна про одне і те саме питатись, постійно визвонюють всякі". Я йому теж розказав, хто він такий і де його місце. На щастя появився менеджер Антон вибачився і все залагодив записавши мене на діагностику вказавши, що діагностика не гарантійного авто мені обійдеться 300 максимум 350грн.. І так ML350 загнали в 10год авто стоїть, я звернув увагу вони зарас не переживайте будемо дивитись. В 10год.30хв. загнали в інший бокс, щоб я нічого не бавив, зате сказали, що розпочали діагностику. Авто діагностували з 10г.30хв. до 14 год. під-час діагностики машина три рази виїзджала з бокса.
Ні присісти, ні кави, ні якоїсь поради де тут можна присісти, чи детут найблище кафе а ні пари з вуст. Правда кавовий апарат стоїть такий як на "Ілті" та, що біля них на вул. Хлібній, але їх апарат тільки для їхніх працівників, а на ньому надпис "Не має кави". Зато на "Ілті" завжди є кава.
І ось настав кульмінаційний час, машина на парковці підходить до мене менеджер Антон і каже діагностику провели на вашій ML вийшов з ладу передній правий амортизатор. Я кажу, як правий у мене з ліва підстукує. Відповідь хлопці все перевірили стойки стабілізатора міняли місцями - правий амортизатор не рпобочий. Не даючи мені ніякого акту виконаних робіт виставляють рахінок на суму 550грн. Я в шоці - питають за що? Ну, розумієте хлопці довго мучились визначали поломку, міняли місцями стійки стабілізатора і воно набігло. Взявши рахунок я пішов в касу. За те, що я розраховуюсь карточкою VIZA вони виставляють мені комісію 1% послуги їхньої каси і 5% зате, що я розраховуюсь карточкою. Касирша не могла мені пояснити дану послугу. Тут я не витерпів і розказав, що я про них думаю. Пішов в Метро і зняв готівку, прийшов нікого не було, ні касира, ні менеджерів, ні майстрів всі на обіді.
Стид і ГАНЬБА такому сервісу!!!!! Цей сервіс на Дж.Вашингтона не заслуговує носити горде імя офіційного сервісу Mersedes-Benz. Шарашкіна Кантора.
Після чого почав шукати амортизатор і деб його замінити так як в ML пневмопідвіска. Шукав довго і знайшов амортизатор у Львові виявилось, що це сервіс на Кукурудзяній. Записався приїзджаю молоді хлопці займаються тільки ходовою і пневмопідвісками. За 10хв. перевірили стійки визначили і причину, Виявилось, що при заміні пневмоподушки та опори (це були замінники) резинова опора з кільцем повисоті була чуть нища від оригіналу. Через півтора години я виїхав і був щасливим. Ватрість роботи 350 грн.
-
Время визита: листопад 2015
Ще такого найгіршого і непрофесійного сервісу не бачив. Мав різні моделі авто і завжди корстувався послугами офіційними сервісами були різні нюанси, але таких маланських розводів і хамського відношення у мене не було ніде.
Записався на діагностику ходової на 9 год. ранку, приїхав я о 9год., авто заїхало в 10 год.вказавши на причину легенького постукування при їзді по нерівностях. День перед записом на ТО зайшов на мерседес сервіс у відділ постачання (магазин) спитав за коврики і заглушки до ковриків, у відповідь почув крик і лайку: "Скільки можна про одне і те саме питатись, постійно визвонюють всякі". Я йому теж розказав хто він такий і де його місце. На щастя появився менеджер Антон вибачився і все залагодив записавши мене на діагностику вказавши, що діагностика не гарантійного авто мені обійдеться 300 максимум 350грн.. І так ML350 загнали в 10год авто стоїть, я звернув увагу вони зарас не переживайте будемо дивитись. В 10год.30хв. загнали в інший бокс, щоб я нічого не бавив, зате сказали, що розпочали діагностику. Авто діагностували з 10г.30хв. до 14 год. під-час діагностики машина три рази виїзджала з бокса. Ні присісти, ні кави, ні якоїсь поради де тут можна присісти чи детут найблище кафе а ні пари з вуст. Правда кавовий апарат стоїть такий як на "Ілті" та, що рядлм біля них на вул. Хлібній, але він для працівників і на ньому надпис "Не має кави". Зато на "Ілті" завжди є кава.
І ось настав кульмінаційний час, машина на парковці підходить до мене менеджер Антон і каже діагностику провели на вашій ML полетів передній правий амортизатор. Я кажу, як правий у мене з ліва підстукує. Відповідь хлопці все перевірили стойки стабілізатора міняли місцями - правий амортизатор не рпобочий. Недаючи мені ніякого акту виконаних робіт виставляють рахінок на суму 550грн. Я в шоці - питають за що? Ну, розумієте хлопці довго мучились визначали поломку міняли стійки стабілізатора місцями і воно набігло. Взявши рахунок я пішов в касу. За те, що я розраховуюсь карточкою VIZA вони виставляють мені комісію 1% послуги їхньої каси і 5% зате, що я розраховуюсь карточкою. Касирша не могла мене розяснити дану послугу Тут я не витерпів і розказав, що я про них думаю. Пішов в Метро і зняв готівку, прийшов нікого не було, ні касира, ні менеджерів, ні майстрів всі на обіді. Стид і ГАНЬБА такому сервісу!!!!! Цей сервіс на Дж.Вашингтона не заслуговує носити горде імя офіційного сервісу Mersedes-Benz.
Після чого почав шукати амортизатор і деб його замінити так як в ML пневмопідвіска. Шукав довго але знайшов амортизатор у Львові виявилось, що це сервіс на Кукурудзяній. Записався приїзджаю молоді хлопці займаються тільки ходовою і пневмопідвісками. За 10хв. перевірили стійки визначили і причину, Виявилось, що при заміні пневмоподушки та опори (це були замінники) резинова опора з кільцем повисоті була чуть нища від оригіналу. Через півтора години я виїхав і був щасливим. Ватрість роботи 350 грн.
-
Время визита: 28.12.2015
Сервіс абсолютно нікудишній. Загнали 28го січня машину. Сьогодні вже 8ме січня. Толком нічого не зробили. Сказати в чому проблема теж не можуть. Завтра забираю і тягну на інший сервіс. Відношення також аналогічно-трешове. Жесть якась, а не сервіс. Гаражні майстри і то адекватніше відносяться до проблеми, а тут всім пофіг на клієна.
-
Время визита: 20.062015
Заїхав до них на мерсі виїхав на тарандайці .розвал сходження робили...заплатив 1000 гривень .переробляти нічого нехотять..
Прошу задзвонити директору СТО,та надати номер кузова.
-
Сервіс нікудишній. Жидівський підхід. Гарантійне обслугоування - відсутнє.