СТО Renault Doctor Service

Комфорт з СТО Renault Doctor Service

Wi-Fi Wi-Fi

Опис

Специализированный сервис автомобилей Renault.
Все виды механических ремонтов, автоэлектрик.

Компьютерная диагностика
Диагностика ходовой части
Регулярное техническое обслуживание
Ремонт двигателя
Ремонт коробки передач
Ремонт тормозной системы
Ремонт рулевого управления
Ремонт электропроводки
Ремонт подвески
Замена масла и фильтров
Замена комплекта ремня ГРМ
Замена сцепления
Замена тормозных дисков и колодок
Реставрация рулевых реек
Услуги автоэлектрика
Ремонт и замена форсунок
Ремонт турбины
Ремонт гидроусилителя
Ремонт топливной системы
Восстановление суппортов

Марки авто

  • Ірина на Renault laguna 3 26.10.2022
    Час візиту: 26.10.2022
    26.10.2022 була записана в сервіс на діагностику Рено лагуна3, в мене не працювала кнопка старт(тобто з кнопки не запускалась машина, а тільки на пряму). Машину забрали в 14.10 а віддали в 17.50,і на рівному місці хотіли взути на гроші, сказавши що причина в датчику нейтралі, якого в моєї машини немає, а також несправний блок запобіжника,( який відразу запропонували замінити на б/у за 3200), на що я відмовилась, і машину мені так і віддали несправну. А як вияснилось на іншій СТО причина була в згорівшому запобіжнику в цьому блоці. Тобто 3200 ви хотіли взяти за згорівший запобіжник, а не занадто ви розводете людей на гроші!!!!!! Нікому не рекомендую цей сервіс
    Відповідь rdservice 01.11.2022
    Доброго дня. Ваш автомобіль був записаний на 14:00 на комп’ютерну діагностику, дані роботи були виконані о 14:30. Хочемо нагадати, що в автомобілях Лагуна 3, яка має МКП, датчик нейтралі присутній разом з датчиком заднього ходу і про це знав і більше того вже замінював раніше чоловік, який був з Вами на даному обслуговуванні. По результатам діагностики і згідно з офіційними електросхемами Renault, реле управління стартером знаходиться та розпаяне в блоці захисту та комутації.
  • Inna на Opel Vivaro 26.10.2022
    Час візиту: Осінь 2019
    Це просто гучна назва «Рено доктор»! Спеціалістів там немає , робили мотор повністю , заплатили120 тис. грн, а ось пройшло два роки , розібрали мотор повністю і там ніхто нічого не робив. Навіть запчастини нові забрали , а старі поставили . Це жах один, нікому вірити неможна, навіть хворим людям.
    Відповідь rdservice 28.10.2022
    Доброго дня Inna на Opel Vivaro. Дякуємо за залишений відгук. Почнемо з того, що Ви пишете про «ремонт мотора повністю», але згадайте або зверніть увагу на акт виконаних робіт який Ви отримали після даного обслуговування. В акті вказані всі роботи і перелік з/ч, які були узгоджені з Вами і виконані нами і це аж ніяк не «ремонт мотора повністю», і сума там не 120 тис, а менша і Вам це відомо. Але пояснимо! На Вашому автомобілі були виконанні наступні роботи: - заміна поршневої групи на нову ремонтну, яка більша на 0,5 мм від стандартної; - розточка блоку; - полірування колінчатого валу; Запасні частини, які були використані при даному обслуговувані: - комплект прокладок двигуна (верх/низ); - комплект цепу ГРМ. Хочемо зауважити , що після даного обслуговування у Вас зауважень до автомобілю не було і на сервіс Ви не зверталися, але пройшло 2 роки, як автомобіль експлуатувався і виявилось, що всі роботи були виконані не добросовісно, та ще й перейшли на особистості образивши нашого колегу. Ви доросла людина і маєте зрозуміти, якщо б на Вашому авто були б відсутні або встановлені не якісні, вживані запасні частини, то автомобіль дав би Вам, про це знати максимум через 200-500км. Ваша претензія нам не зрозуміла і не має ніякого підґрунтя. Ми раді будемо бачити Вас на нашому сервісі!.
  • Віктор на Рено Гранд сценік 31.05.2022
    Час візиту: 16 травня 2022р.
    Якщо їдете на цей сервіс то проїжджайте його десятою дорогою.Це шарлатани і не гідники які з Вас здеруть три шкури а всі проблеми по ремонту Вашого автомобіля залишать вирішувати Вам .
    Відповідь rdservice 25.10.2022
    Доброго дня, нажаль ми не змогли ідентифікувати ваш візит на наш сервіс, тому просимо зателефонувати 0 800 216 905. Гарного дня.
  • Віктор на Рено Гранд сценік 16.05.2022
    Час візиту: 16 травня 2022р.
    Повний негатив.
    Відповідь rdservice 25.10.2022
    Доброго дня, нажаль ми не змогли ідентифікувати ваш візит на наш сервіс, тому просимо зателефонувати 0 800 216 905. Гарного дня.
  • Віктор на Рено Гранд сценік 16.05.2022
    Час візиту: 16 травня 2022р.
    Добрий день.На жаль з 2018 року і до 2022 16 травня я був постійним клієнтом цього сервісу.Кроми як негативного відгука залишити не можу.Напишу лише за крайню поломку в своєму Рено Ганді сценіку 2012р Звернувся я ще в листопаді 2021р.з тим що не працюють двірники .Щоб ви розуміли за цей період і до сьогоднішнього дня я з цією поломкою я залишився.І щоб ви розуміли за цей період я заїхав на сервіс п'ять разів і кожний раз була різна версія не справності і кожна версія після виїзду з сто коштувала не малих оплат і кожний раз говорили це уже точно розібралися з поломкою Так що я не рекомендую цей сервіс.І саме головне коли я хотів поспілкуватися з керівництвом мене просто послали,от і все.Миру нам та перемоги.Слава Україні!!!
    Відповідь rdservice 25.10.2022
    Доброго дня, нажаль ми не змогли ідентифікувати ваш візит на наш сервіс, тому просимо зателефонувати 0 800 216 905. Гарного дня.
  • Андрей Геннадиевич на Рено Клио 09.01.2022
    Час візиту: 06.01.2022
    Делали на этом СТО большое ТО на 180 тыс. км. Кроме того, что по сервисной, обнаружили и сделали - лямбда зонд, лампочка габарита и подсветка номера, щетки стеклоочистителей, резинка в крышке заливной горловины. В целом гуд, вопросов, замечаний нет. Мастерам и приёмщику спасибо!
    Відповідь rdservice 25.10.2022
    Доброго дня, дякуємо за відгук. Гарного дня.
  • Александр на Меган 05.01.2022
    Час візиту: 5.01.2022
    Записали на 13:00 к электрику. Приехал в 12:45 машину приняли сразу. В 13:04 машину загнали в гараж. В 14:00 забрал машину к ней не подходили даже. На вопрос почему так долго никто не приступает к работе ответили что обед у мастера. Читая сейчас другие отзывы, даже рад что они не приступили к работе. Потратил 2 часа на их сервис. Не рекомендую
    Відповідь Юрий (менеджер по работе с клиентами) 06.01.2022
    Доброго дня, Олександре! Хочемо вибачитись перед Вами за те, що не змогли оперативно прийняти Ваше авто до роботи. По суті так і є – в механіків в цей час обідня перерва. Запис на сервіс зробив наш новий майстер-приймальник, який не мав записувати на цей час. Роз’яснювальну роботу проведено, висновки зроблені. В подальшому зробимо все, щоб бути краще та не допускати таких ситуацій. Готові компенсувати потрачені час та настрій знижками. Будемо раді зробити знижки на роботи та запчастини, якщо дасте нам другий шанс ;) З наступаючим Різдвом Христовим!
  • Анатолий на Рено трафик 11.12.2021
    Час візиту: Больше месяца назад
    Шарашкина контора
    Відповідь Юрій, менеджер по роботі з клієнтами 11.12.2021
    Доброго дня, Можливо у Вас є коментар по суті, будь ласка, напишіть нам щоб ми мали змогу перевірити та розібратись в ситуації. З повагою,
  • Анатолий на Рено трафик 11.12.2021
    Час візиту: Больше месяца назад
    На сто рено доктор , угробили двигатель после ремонта форсунок , занимаются накруткой цен , машину ещё не забрал розкажу чем закончится когда заберу
  • Владимир на Reno Kangoo 12.11.2021
    Час візиту: Август 2021
    Писал отзыв выше,в продолжение могу добавить ,что со мной связались и пригласили прийти для выяснения.Я пришел со мной поговорили ни каких разъяснений не дали пообещали посмотреть по камерам и перезвонить ,но прошло много времени ни кто ни как не отреагировал,мое мнение такое что плевали они на все эти отзывы и рейтинги.А контора отвратительная
  • Владимир на Рено кенго 31.08.2021
    Час візиту: Август 2021
    НЕ СОВЕТУЮ.Попал к ним на ремонт с проблемой по электро части, соответственно к электрику .В работу взяли сразу ,что обрадовало,но быстро поломку не нашли поэтому оставили машину у себя и сказали что позвонят.На второй день пришёл посмотреть как обстоят дела и был удивлен к мошине пол дня ни кто не подходил несмотря на то что я находился в комнате ожидания и меня видели и мастер и менеджер т.к я с ними общался. Вечером я сказал что хочу забрать машину и попросил собрать ее на место,т к ее электронная часть была разобрана,но она не заводилась и думал буксировать ее на другое СТО где машиной будут заниматься,но мне объяснили что все блоки прозвонил и они рабочие,что пока не могут определить поломку и предложили подождать немного (дать время мастеру подумать),на том и договорились.Что характерно на следующий день уже в первой половине дня сообщили что поломка найдена и машину собирают(было заседание в доп оборудование,которое было ещё и спрятано).За все это движение взяли с меня три тысячи,мне конечно показалось это дороговато,но дело такое такое Сделали -оплатил.Сам процес не очень понравился,в ремзону не пускают,что происходит не понятно.НО! Самое интересное впереди. Через пару недель я не завелся,сел аккумулятор,меня прикупили и поехал к электрику,который сказал что аккум убитый в хлам,я удивился вроде проблем вообще не было,а при осмотре понял что это не мой аккумулятор мне его поменяли ,а кроме как на Докторе больше негде,нафига не пойму мой тоже не новый ,но видимо по живее этого. Так что вот так обращаться на это СТО
    Відповідь Марина, адміністратор 15.09.2021
    Доброго дня Володимире, В продовженні нашої з Вами телефонної розмови, чекаємо Вашого візиту до нас для перевірки. Гарного дня.
  • Олег на Renault Duster 09.08.2021
    Час візиту: лето 2021
    Добрый день. Машина Renault dUSTER заехала на диагностику в конце июля, искали причину поломки, и отдавали ГБЦ на диагностику. В начале ремонта, оставляя машину на СТО, - была озвучена сумма "около 15 тысяч".В ТЕЧЕНИИ НЕДЕЛИ МАСТЕР СТО (МЕНЕДЖЕРА ЗОВУТ АРТЁМ) не удосужился позвонить и сказать, что сумма наряд-заказа увеличивается, и даже не в 2 раза!!! Потом, когда забирал машину, - возник логический вопрос: а откуда цена 37500? Мы ведь договаривались "около 15". Услышал "отмазку" - это же за работы только я Вам озвучивал. Хотя даже за работы сумма получилась 21 тысяча, и её тоже нужно согласовывать с клиентом. Политика "агрессивных продаж", и отсутствие ориентированности на клиента. По итогу менеджером было озвучено - " если не оплатите - не отдам вам ключи от машины". По части ремонта - машина на ходу. Но претензия конкретно по части работы с клиентом.
    Відповідь Юрій, менеджер по роботі з клієнтами 11.08.2021
    Доброго дня. Дякуємо за відгук. Прикро, що він негативний. Перевірили ситуацію з майстром-приймальником, маємо зворотню інформацію. Інформація стосовно ремонту була надана Вам телефоном, розмова записана та може бути надана Вам за окремим запитом. З метою контролю якості, всі розмови записуються та зберігаються (використовується IP-телефонія). Зі свого боку, розуміючи, що ремонт та кошторис виявились відносно великими майстер-приймальник погодив із керівництвом знижку, яку застосував до Вашого рахунку. В будь-якому випадку бажаємо, щоб машина працювала, не ламалась, та будемо раді бачити Вас знову. З повагою,
  • Валерий на Espace 2.2dci 11.06.2021
    Час візиту: 04.2021
    Был на Столичном Как замена оф.сервису - пойдёт. Всё, что необходимо тут есть. Все работы по авто Рено почти гарантированно сделают. Мелкие недочёты есть, но ничего особо критичного. Соотношение цена/качество абсолютно нормальное.
  • Олег на Рено Еспас 5 10.06.2021
    Час візиту: 10 червня 2021
    Обслуговувався на Рено Доктор що на Столичному шосе 101, більше туди не поїду, персонал безвідповідальний, авто обслуговують не по офіційним інструкціям, а на власний розсуд, рідини заливають не ті які приписані виробником, а також на власний розсуд і ще переконують шо так правильно. Якщо не хочете завалити своє авто тоді не їдьте на цей сервіс. НЕ РЕКОМЕНДУЮ
    Відповідь Renault_Doctor_Service 12.06.2021
    Доброго дня, Олег. Нам важливо, щоб кожен клієнт, відвідавши наш Сервіс, отримав професійну технічну допомогу та залишився задоволеним. Тому, з метою детально розібратися в описаній Вами ситуації, просимо вказати номер наряд-замовлення та дату обслуговування, так як вказаної Вами інформації не достатньо для повноцінного аналізу. Керівництво нашої компанії уважно стежить за відгуками та якістю послуг, тому Ваш зворотній зв'язок не залишиться без уваги. Чекаємо від Вас інформації. Гарного дня.
  • Олександр на Megane 3 08.02.2021
    Час візиту: Січень 2021
    Міняв вкладиші і задній сальник колінвала. Віддали машину з чеком "Check vehicle". Також в машині з'явились ривки при відпусканні педалі газу. Приїхав наступного дня на діагностику - сказали з машиною все добре, а чек "Check vehicle" горить через відсутність датчиків тиску в шинах, хоча до цього він ніколи не з'являвся. Через декілька днів перестали включатись фанарі заднього ходу. Буду шукати сервіс, який це поремонтує, без побічних ефектів.
  • Андрі на Рено 11.08.2020
    Час візиту: Серпень 2020
    Нікому нерекоминдую звертались в цей сервіс якщо платити то краще офіцеалам ціни такіж . Менеджер Вадим просто віртуоз прораховує вартість робіт на око +- 1000 туди сюди.
  • Андрей на Долж 15.06.2020
    Час візиту: 15.06.2020
    Так называемый основатель рено дохтор сервис некий Николай Яременко, намеренно пытался спустить колеса в моем автомобиле. 15.06.2020 я припарковал свой автомобиль на общественной парковке. После отошел на несколько минут по делам. Когда подошел к своему автомобилю, увидел как это тело откручивает золотник в моей машине и пытается спустить колесо. Очень неприятное тело. Наглое и быдлячее поведение. Обьяснить свои действия не смог. Якобы мой автомобиль мешал для проведения каких то работ. Мной была вызвана полиция. Данный факт зафиксирован заявлением в полицию.
  • Олег на Рено флюенс 25.05.2020
    Час візиту: 23,05 2020
    Не рекомендую электрика на Хоткевича, откровенный разводила! Дал лживую информацию, пытался, чтобы и соседи газовщики развели.
  • Олег на Рено флюенс 25.05.2020
    Час візиту: 23,05 2020
    Не рекомендую электрика на Хоткевича, взял деньги за диагностику и дал лживую информацию, уехали ни счем..
  • Виктрр на Меган 20.05.2020
    Час візиту: Зима 2019
    Категорически не рекомендую!! Нужную проблему не устранили , а новую виртуальную нашли и насчитали не реальную сумму. Приемщик хам.

VIP-оголошення

BusPro Service
59 відгуків
Київ, ул. Стройиндустрии, 6
Відкрито (09:00 - 16:00)
ФЛАГМАН МОТОР УКРАЇНА
55 відгуків
Київ, ул. Льва Толстого, 63
Закрито до пн 09:00
IRON MASTER Автосервіс
88 відгуків
Київ, проспект Науки, 51
Відкрито (09:00 - 19:00)