Шановна п. Світлано.
Хочемо висловити Вам вдячність за таку високу позитивну оцінку роботи нашого автосалону.
Ми цінуємо кожного нашого клієнта та будуємо свою роботу на засадах клієнтоорієнтованості, ввічливості та професіоналізму. Ваша думка важлива для підвищення якості послуг. Саме Ваша оцінка і активна клієнтська позиція допомагають нам виявити сильні сторони підрозділу СГіПО та процеси, що потребують удосконалення.
Перш за все, хочемо принести свої вибачення за ті обставини, що послужили причиною Ваших негативних вражень від відвідування СТО компанії. Запевняємо Вас, що дії наших співробітників не були продиктовані жодним негативним умислом чи халатністю, а очевидно, що їх причиною став людський фактор та завантаженість відділу приймання замовлень. З працівниками даного підрозділу було проведено додаткову роз’яснювальну роботу та нагадано про необхідність строго дотримуватись прописаних процедур підприємства. У своїй роботі ми ставимо клієнта на перше місце, а тому майстер з прийому автомобілів на сервісне обслуговування повинен максимально задовольняти побажання клієнта та бути лояльним.
У цьому Ви зможете пересвідчитись, відвідавши знову наш автоцентр наступного разу.
Запевняємо Вас, що високий рівень сервісу, уважне відношення до потреб і побажань клієнтів, турбота про технічний стан придбаного авто – це безперечні переваги, які отримують клієнти нашої компанії.
Будемо раді і надалі бачити Вас нашим клієнтом.